פסיכותרפיסטית עפ”י גישת אדלר, יועצת חינוכית M.A ומדריכת הורים פרטנית.
יועצת חינוכית מוסמכת, בעלת תארים אקדמיים ותעודות בתחום החינוך. התמחות בדרמה ובהבעה יוצרת, מוסמכת כמורה בכירה בחטיבת הגיל הרך, בוגרת תכנית תלת שנתית לפסיכותרפיה מטעם מכון “אדלר”. עוסקת כיועצת חינוכית בבית הספר השש שנתי, מטפלת בקליניקה ומדריכת הורים.
מהם תחומי הייעוץ אצל יועצת חינוכית ופסיכותרפיסטית?
- ייעוץ והדרכת הורים לילדים צעירים ומתבגרים: יחסי הורים ילדים, דימוי עצמי, קבלת כלים להתמודדות עם אתגרי הילדים והחיים, חיזוק הדימוי עצמי, הביטחון העצמי וקבלה עצמית.
- ליווי הורים וילדים במערכת החינוך.
- טיפול רגשי החווים קשיים במעגלי החיים: במערכות יחסים ועבודה, שינויים, פרידות, בניית אינטימיות ותקשורת, פרידות, אובדן, מחלה, מצבי חרדה.
אני מאמינה שבכל אחד טבועה היכולת לצמיחה אישית ולשינוי חיובי. מטרתי היא לעזור למטופלים שלי לגייס את האומץ, הכוח הפנימי והחוסן הנפש כדי להתגבר על אתגרי החיים ולעשות שינוי – בדפוסי החשיבה, ברגשות ובתחושות, בדימוי העצמי, במערכות יחסים ולשפר את איכות החיים.
רקע מקצועי
פסיכותרפיסטית עפ”י גישת אדלר, יועצת חינוכית M.A ומדריכת הורים פרטנית ומלווה ילדים והורים בתהליכים בבית הספה הנמצאים בצומת דרכים.
כיועצת חינוכית – בעלת ניסיון טיפולי רב בעבודה עם ילדים, מתבגרים, וליווי ילדים והורים באירועי חיים שונים, ליווי מקצועי לצוותים חינוכיים, תלמידים בכישורים חברתיים ולהתנהגות מפריעה של ילדים.
כפסיכותרפיסטית – בעלת ניסיון בליווי מטופלים בשלושת מעגלי החיים – עבודה, משפחה וזוגיות.
רקע אקדמי
- בוגרת תואר ראשון במסלול גן א’-ב’ התמחות בדרמה והבעה יוצרת- שנת סיום 1998.
- בוגרת תואר שני בייעוץ חינוכי.
- בעלת תעודת הוראה בחטיבת הגיל הרך כמורה מוסמכת בכירה.
- בוגרת תכנית תלת שנתית לפסיכותרפיה במכון “אדלר”.
אני מאמין
- מטרתי כמטפלת היא לסייע לאנשים לחיות את חייהם מתוך מודעות עצמית וחירות פנימית המובילים להגשמה, תרומה ומשמעות במקום העבודה, במערכות יחסים עם חברים ומשפחה, להגיע להכרה בכך שהכל יכול להיות אחרת.
- אני מאמינה ברוח הפסיכולוגיה האינדיוידואלית, בכוח היצירתיות שבאדם ובחופש הבחירה. ביכולת של האדם להשפיע על המציאות בה הוא חי וביכולת להתגבר על מכשולים.
- בעיני היופי של התיאוריה האדלריאנית הוא ההתמקדות בכוחות ובעוצמות של האדם, והאמונה כי כפי שהאדם עיצב את אופיו אז, יכול הוא כיום לקחת אחריות על חייו ולהניע את עצמו, יחד עם המטפל, לחיים בהם מתקיימים הנאה, יעילות ומועילות אישית וחברתית.
- מכוונת אותנו לראות מעבר לסבלנו את צרכי האחר וכיצד לכל אחד מאתנו תפקיד ומקום להפוך את עולמנו למעט טוב יותר.