עיסוי מקצועי

יצירת קשר
ניווט

עיסוי  מקצועי לגוף זוהי דרך נהדרת להשתחרר מהעומס שיש לנו במהלך השבוע, להזרים את הדם ולחדש את האנרגיות. העיסוי המקצועי בכלל ובקריות מסייע מאוד להפחתת כאבים, להקלה על הגוף ולהרגעה.

מהם מקורות העיסוי המקצועי?

מקורות העיסוי מתועדים משחר ההיסטוריה האנושית בתרבויות השונות של המזרח והמערב. כיום, בשנות המאה ה21, חקר הגוף עדיין נמשך ומוביל לשיטות עיסוי וטכניקות מגוונות כגון גישה הוליסטית מערבית כמו עיסוי שוודי או רקמות עמוק, או הגישה המזרחית התופסת גוף ונפש כמשלימים זה את זו.

עיסוי מקצועי בקריות

מהי חשיבות הטיפול בעיסוי מקצועי?

חקר הגוף ותנועת השרירים ומעטפות השרירים הוביל להבנה כי יכולים להופיע שיבושים וליקויים במערכת התנועה, על ידי שינוי של הרקמות הרכות (שרירים, גידים ומעטפת), ירידה בגמישותן או אף הידבקויות וירידה באיכות התנועתית של השרירים, בגמישות ובטווחי הגוף. בנוסף, חיי היום יום של העולם המודרני מייצרים עומסים למערכת השריר והשלד; כגון ישיבה ממושכת לאורך שעות היום, עבודה ומטלות רבות בעמידה הכוללת כיפופים מרובים כמו ניקיון, בישול, גיהוץ, שטיפת כלים ועוד.

מהם יתרונות העיסוי המקצועי?

  • העיסוי המקצועי ממריץ ומשפר את זרימת הדם
  • העיסוי המקצועי מגמיש את מערכת השרירים והרקמות הרכות
  • העיסוי המקצועי מסייע להפחתת כאבים ודלקות
  • העיסוי המקצועי ממריץ ומשפר את זרימת הלימפה בגוף
  • העיסוי המקצועי מסייע להקל על הגוף ולהירגע. להשתחרר מהעומס שיש לנו במהלך השבוע, ולחדש את האנרגיות.

מהו מהלך העיסוי המקצועי בקריות?

בתחילת הטיפול באמצעות העיסוי המקצועי בקריות יש למלא טופס הכולל העדפות מסוימות לטכניקות עיסוי מוכרות או אזורי גוף מועדפים וכן לעדכן לגבי רקע רפואי רלוונטי כמו הריון ועוד. העיסוי  המקצועי בקריות מתבצע על מיטת הטיפול, המטופל/ת מתארגנ/ת בפרטיות בחדר הטיפול ומכוסה בסדין ושמיכה עם תאורה נעימה ברקע, והטכניקות מתבצעות בשילוב שמנים. משך העיסוי המקצועי הינו כ-50 דקות כתלות בשיטת הטיפול הנבחרת.

מה כולל  עיסוי  מקצועי באבנים חמות?

טיפול של עיסוי  מקצועי בקריות באבנים חמות הינו טיפול מפנק המשלב עיסוי במגע ידיים הכולל אבנים חמות. עיסוי  מקצועי זה מאוד מרגיע ומשחרר, בעל פעולה כפולה שכן חום האבנים חודר לעומק הרקמה ומטפל בשחרור מתח בשרירים וכן חום האבנים מטפל בחידוש אנרגיה חיובית.
עיסוי מקצועי

כיצד נערך עיסוי מקצועי בקריות בארומתרפיה?

העיסוי המקצועי בארומתרפיה הינו עיסוי שוודי, משולב הוליסטי בשילוב תמציות שמנים אתריים בעלי תכונות מיוחדות. העיסוי  המקצועי מותאם לפי צורך המטופל. זהו עיסוי מקצועי אשר מאוד מרגיע את המטופל, פועל לשחרור שרירים וזרימת הדם, חידוש אנרגיה חיובית, שחרור מתח נפשי ורגשי.

מהו עיסוי מקצועי שוודי בקריות?

עיסוי מקצועי שוודי בקריות הוא שיטת עיסוי עדינה המשלבת שמנים. העיסוי המקצועי השוודי מטפל בשחרור שרירים ושיפור זרימת הדם. זהו עיסוי מרגיע ומפנק ושמים דגש על האוירה.

העיסוי המקצועי השוודי משתלב עם טכניקות עיסוי הולנדיות ונקרא כיום עיסוי מקצועי קלאסי.

העיסוי המקצועי  בקריות, כולל שילוב טכניקות מגוונות של ליטוף, עיסוי עמוק, חיכוך לחימום רקמות, לחיצות ועוד.

כיצד נערך עיסוי מקצועי של הקצוות?

טיפול של עיסוי  מקצועי בקצוות, מתמקד בקצוות הגוף; כפות ידיים ורגליים, עיסוי ראש צוואר וכתפיים, עיסוי פנים. זהו עיסוי  מקצועי מרגיע ומפנק המשחרר את השרירים ומשפיע על כל הגוף.

עיסוי מקצועי לידיים

עיסוי  מקצועי הוליסטי בקריות

הגישה ההוליסטית מטפלת בהחזרת איזון לגוף, מתייחסת לאדם בכללותו, כלומר גוף ונפש הם אחד.

עיסוי מקצועי הוליסטי משלב טכניקות שונות, מותאם לפי צורכו של המטופל, משולב עם עיסוי קצוות. עיסוי הקצוות מטפל בשחרור שרירים ומתח נפשי ורגשי, זרימת הדם וחידוש האנרגיה. טיפול עם השפעה מרגיעה ומאוזנת על מערכת העצבים.

עיסוי מקצועי במרכז רפואי חיים מלאים בקריות

צור עמנו קשר עוד היום לקביעת תור לעיסוי מקצועי במרכז רפואי חיים מלאים בקרית מוצקין. העניקו לגוף שלכם את המתנה הכי טובה שיכולה להיות לו. לקבלת טיפול ועיסוי המשלבים מקצועיות, ניסיון, שרות וזמינות!

גאולה אגייב, מטפלת בעיסוי  מקצועי בקריות  במרכז רפואי חיים מלאים. גאולה אגייב, בעלת ותק עבודה של שנים בעיסוי מקצועי ובעלת הכשרה מגוונת במכללת גליל מערבי בתחום הרפואה המשלימה.

נגישות