ייעוץ בשיקום מיני

יצירת קשר
ניווט

מיניות ושיקום מיני

מיניות הינה צורך בסיסי אצל בני האדם, היא חלק מהבריאות הפיזית והנפשית ויש לה חשיבות רבה בזוגיות. פעמים רבות אנשים הסובלים מבעיות בתחום המיני מתקשים לגשת ולבקש עזרה עקב מבוכה ובושה, תחושות אשמה ועוד. בעיות בתחום המיני גורמות בדרך כלל לאי נוחות רבה, חוסר ביטחון עצמי, פגיעה בדימוי עצמי ובעיות אל מול בן או בת הזוג. הגעה לייעוץ רפואי לשיקום מיני יכולה להיות הצעד הראשון בדרך אל מיניות טובה ובריאה יותר ואיכות חיים.

שיקום מיני

למי מיועד השיקום המיני?

ניתן להגיע לייעוץ לשיקום מיני בעקבות כל בעיה בתחום המיני. מטופלים בוחרים לגשת לייעוץ לשיקום מיני ממגוון סיבות, כדוגמת בעקבות בעיות בזקפה ובתפקוד איברי המין, התמכרות לצפייה בסרטי פורנו, בעיות בהתאמה המינית בין בני הזוג, פציעות שונות שהובילו לבעיות בתחום המיני, בעיות בסיכוך של הנרתיק ועוד.
הייעוץ בשיקום מיני ניתן גם למטופלים שסובלים ממגוון פגיעות ונכויות כולל פגיעות מוחיות, פגיעות חוט שדרה, פגיעות במערכת העצבים הפריפרית ופגיעות אורתופדיות.

מה כולל הייעוץ הרפואי לשיקום המיני?

אחת המשימות העיקריות של הייעוץ הרפואי לשיקום מיני היא להבין את מקור הבעיות בתפקוד המיני. אם מקור הבעיה הוא פסיכולוגי, נשקול טיפולי המשך לצד גורמי מקצוע שונים מעולם הפסיכולוגיה או הייעוץ התעסוקתי. אם מקור הבעיה במיניות הינו פיזיולוגי, הטיפול יכול לכלול טיפול תרופתי והתערבותי לרבות הזרקות. נוכל להפנות את המטופלים לגורמים רפואיים שונים שיוכלו לעזור להם לחזור ולהנות מהפעילות המינית, כדוגמת טיפולי פיזיותרפיה עם התמחות ברצפת אגן מותאמים אישית.

חשוב לדעת כי הייעוץ הרפואי לשיקום מיני משתנה בין מטופל למטופל, ומותאם אישית לכל אחת ואחד. בנוסף על העובדה שכל מטופל מגיע עם בעיה מינית אחרת, כל אחד יכול להגיב בצורות שונות לטיפולים השונים. עלינו לבצע עבודה מעמיקה, הכוללת היכרות טובה של הרופא המומחה לשיקום מיני עם המטופל, על מנת שהייעוץ ותהליך השיקום המיני יוכלו להיות אפקטיביים לאורך זמן.

ד”ר עמיחי לבקוביץ – רופא ויועץ לשיקום מיני

ד”ר עמיחי לבקוביץ, מומחה ברפואה פיזיקלית ושיקום. בשנים האחרונות, רופא בכיר במחלקת השיקום במרכז הרפואי “בני ציון” בחיפה, אחראי על יחידת שיקום יום. מתמחה ברפואת ספורט ובשיקום מיני, יועץ בנושאי שיקום ורפואת ספורט במרכז הרפואי חיים מלאים בקריית מוצקין.

ייעוץ רפואי לשיקום מיני במרכז רפואי חיים מלאים

צור עמנו קשר עוד היום לקביעת תור לייעוץ רפואי אצל רופא לשיקום מיני במרכז רפואי חיים מלאים. לחוויות ייעוץ אחרת המשלבת מקצועיות, שרות וזמינות!

נגישות